Структура підпорядкованості документів

Специфікація Специфікація створюється в момент отримання замовлення від покупця. В специфікації менеджер з клієнтом визначаються щодо номенклатури, цін, знижок і пр. Коли склад специфікації узгоджий з покупцем, документ починає виконувати функцію додатку до договору продажу товару. В документ вбудовано можливість затвердження угоди відділами продажів, закупівель, фінансів. Специфікацію можна роздрукувати і відправити клієнту на підпис разом з рахунком.
Рахунок На основі специфікації виписується рахунок покупцю. Він дійсний протягом визначеного періоду часу, потім стає неактуальним.
Замовлення покупця Якщо виписане замовлення покупця, це означає що всі фінансові умови по договору виконані (зайшли гроші або прописана відстрочка в специфікації) і вже прийнято рішення про відвантаження товару в майбутньому. Замовлення покупкця резервує товар.
Розпорядження на відвантаження Доводить до відома відділу логістики і відділу складу, коли, що і на кого потрібно відвантажити. В документі вказується перелік номенклатури, склад-відправник, адреса, термін доставки, платник, інформація по авто та водію. В документ вбудовано можливість затвердження відвантаження відділами продажів, закупівель, фінансів.
Видаткова накладна На основі розпорядження на відвантаження виписується Видаткова накладна.
ТТН На основі видаткової створюється окремий документ ТТН. Вся необхідна для ТТН інформація переноситься із документу Розпорядження на відвантаження.
An error has occurred. This application may no longer respond until reloaded. Reload 🗙